lördag, juni 09, 2012

Midnight & Pink


Mina ögon är inte riktigt med på mina noter. De kliar och tåras och är rödögda. Rödögda o kliiga har de varit ett tag men sista veckan har varit väldigt mycket. Jag är allergisk mot gräs och pälsdjur, men det är gräset som ställer till det. Så ni får dras med väldans röda ögon på bild.
Fortsätter med Midnight & Pinkpaletten från Oriflame. Paletten med mest rosa, lila och blått i. Jodå jag gillar den här med. Fina skuggor som går att blanda och sudda ut fint. Jag har använt samma primer som sist. Alltså en krämig ögonskugga. Finns här.

Visar en variant man kan göra med ögonskuggorna och en enkel förklaring.

Dessa skuggor användes.

Skugga 2 i inre ögonvrån. 3:an mitt på locket. 4:an i yttre ögonvrån. 5:an insuddad från yttre ögonvrån och i globen.  1:an är highlightad och suddan ihop med 5:an. Skugga 6 ligger på undre fransraden.

Men man kan ju blanda hur som.

Illamasqua´s lipgloss Bespotted på läpparna.

Inga kommentarer: